Przyspieszyć sklep internetowy?

Każda rozrastająca się aplikacja internetowa spotyka się z problemem jakim jest szybkość jej działania. Problem pojawia się w miarę:

  • dodawania nowych funkcji
  • coraz większej ilości użytkowników (klientów)

Może się wydawać nieprawdą lecz jest to potwierdzone empirycznie: szybszy sklep internetowy to większa sprzedaż ( = większy zysk). Szybszy sklep czyli:

  • szybciej otwierająca się strona główna
  • możliwość przejrzenia oferty szybciej
  • szybko ładujące się wszystkie podstrony sklepu
  • szybka finalizacja zakupów

Wolno ładująca się strona główna bardzo często powoduje że użytkownicy zamykają stronę przed jej załadowaniem. Jeśli popatrzymy na statystyki przed optymalizacją szybkości ładowania strony WWW i po to zobaczymy że przed optymalizacją wchodziło na nią np. 200 osób dziennie, po optymalizacji 350 mimo że jej pozycja w google była taka sama.

Wolno ładująca się strona główna straszy

Jeśli użytkownik widzi że strona główna ładuje się wolno, boi się kliknąć cokolwiek żeby nie czekać zaś przysłowiowe „5 minut” na zobaczenie czegokolwiek. Efektem jest spadek liczby przejrzanych produktów i spadek sprzedaży oraz zysków ze sklepu internetowego.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


5 + sześć =

moncler outlet moncler outlet online moncler outlet moncler outlet online moncler outlet moncler outlet online moncler outlet moncler outlet online moncler outlet moncler outlet online moncler outlet moncler outlet online moncler outlet moncler outlet online moncler outlet moncler outlet online moncler outlet moncler outlet online moncler outlet moncler outlet online moncler outlet moncler outlet online moncler outlet moncler outlet online moncler outlet moncler outlet online